dag 22 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu dag 22 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu

dag 22

Door: Rinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Petra

22 Juni 2008 | Frankrijk, Cannes

19e dag vervolg,

Na een heerlijk broodje met kaas, zijn we maar op de veranda gaan zitten, lekker een boekje erbij, en vanmiddag tegen half 5 ben ik een paar banen gaan trekken.
Ik heb nog een paar foto’s gemaakt van het zwembad.
Omdat het zo warm was, zijn we om kwart over 9 naar het strand gegaan met Kyra. Ze wist al in de auto, wat we gingen doen.
Ze vond het weer heerlijk, ze kan uren doorgaan.
Na het strand een ijsje gegeten, hmmm, potje yahtzeeën en laat naar bed gegaan.

20e dag,

Vandaag kwam er een Nederlands paar met 2 cairn terriërs, zelfde kleur, de een wat ouder en de andere wat jonger.
Ze hadden elektrische fietsen bij zich, nou dat is echt mooi hoor.
Je moet wel zelf blijven trappen, maar als je een heuvel opgaat druk je even op een knopje, en hij trap mee.
Vanochtend al vroeg naar het zwembad gegaan, om een paar banen te gaan zwemmen.
En om 12 uur moet je echt terug zijn, voor de hitte.
Rinus heeft het ook naar zijn zin, boekje lezen, internetten, op de laptop wat rommelen, en af en toe een tukje doen.
s’middags om 5uur ben ik weer even naar het zwembad gegaan om een paar banen te gaan zwemmen, het water is zo lekker.
Lekker gewokt en vroeg naar bed gegaan, want je word wel heel moe van al dat zitten.

21e dag,

Iedereen is zenuwachtig voor het voetballen vanavond, het gesprek van de dag.
Als je om postzegels vraag, vragen ze naar welk land, en als je Pays-Bas zegt, beginnen ze gelijk over voetbal.
Wel positief hoor!
Het is vandaag zo heet, 30 graden in de schaduw, en 50 graden in de zon.
Heerlijk toch, daar zijn we eigenlijk voor naar het zuiden gegaan.
Vandaag zijn Rinus zijn boeken ook uit, maar hij heeft het prima naar zijn zin, en wil nog niet naar huis.
Ja, en het voetballen. Het was druk in het restaurant.
Wat een nare wedstrijd was het.
Sorry Djo, wij hebben wel geen verstand van voetballen, maar de Russen waren echt beter!
Oranje werd zo goed verdedigd.
Maar hier zijn de vlaggen van de caravans verdwenen, Wij denken in Nederland ook.
En zoals we in de kranten lazen, zullen ze in Basel onze supporters missen.
Maar ja, één ding weten we zeker, we hoeven volgende week niet op tijd thuis zijn voor de finale! Ik had al tegen Rinus gezegd, als we in de finale zitten wil ik wel om 20.45 thuis zijn.
Wij vinden het echt jammer.

Bonne Nuit

• 23 Juni 2008 - 07:43

Fam Willemsen:

Hoi,

Ja...dat is een bittere pil voor oranje en voor ons allemaal.
    Onder druk is het moeilijk voetballen voor "onze jongens"
    Djo kon er ook helemaal niet tegen, hij werd echt gek van de zenuwen.
    Zijn kamer is nog steeds oranje, hij wil het er nog niet afhalen. Voor de olympische spelen!!!!
    Verder gaat alles goed hier, in het oosten van het land was het gisteren noodweer, maar hier kwamen we er nog goed af.
    Petra.....m'n moeder vindt het zóóó stil, ze zal blij zijn als jullie weer terug zijn.
    De hartelijke groeten dan ook van haar!!!!

Verder geen bijzonderheden, geniet nog lekker van jullie daagjessssssssss
    Doei,
    Dia.