laatste dag morgen vroeg vertrekken - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu laatste dag morgen vroeg vertrekken - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu

laatste dag morgen vroeg vertrekken

Door: Rinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Petra

28 Juni 2008 | Frankrijk, Cannes

28e dag,

De laatste dag.
Vandaag gaan we hard werken in de caravan, alles schoonmaken en onze tassen inruimen.
Het is voorbij, we hebben het heerlijk gehad, ondanks dat we gebonden waren aan Kyra.
We hebben echt als God in Frankrijk geleefd.
We hebben heerlijk geluierd, ik heb 8 dikke pillen uitgelezen, waar ik thuis niet aan toekomt.
Rinus heeft zich goed vermaakt met de laptop van Pa, cursus FrontPage en zijn computerbladen.
Als wij geen laptop bij ons hadden, hadden jullie onze vakantie niet mee kunnen maken!
Alleen hebben we niets meer te melden, alleen de woorden we zijn weer heel thuis
Vanavond gaan we heerlijk uit eten in Cannes, daarna de auto inpakken, en vroeg naar bed.
Als er nog van slapen iets terecht komt, want Rinus ruilt de bedden weer om.
Wij zijn weer blij, om de 4 kinderen, familie, buurtjes en kennissen weer te zien.
Lekker een potje klaverjassen, lekker fietsen, en lekker in onze bank zitten.
Bedankt voor jullie lieve en leuke berichtjes, zelfs uit Curaçao!
Ennehhh Iris, Egbert, Sven en Vera, het is gedaan met jullie rust!!!!!
We komen weer thuis!!!!!

Nous vacances cést fini!!!

salut!, à la prochaine!

• 28 Juni 2008 - 08:41

Jos:

Hoi Rinus en Petra,
    Jullie vakantieverslag op de voet gevolgd. Gelukkig een goede vakantie gehad en prima weer. Je komt nu wel het mindere weer tegemoet. Verder een goede reis terug en wees voorzichtig en heelhuids thuiskomen.

• 28 Juni 2008 - 09:31

Sandra:

hallo Petra, Rinus. Goede reis en we zien jullie in Oud- Beijerland. Vandaag om 13.30 in checken! tot snel.

• 28 Juni 2008 - 10:03

Emmy:

een goede reis toe gewenst,jammer dat het over is, dadelijk is het weer hard werken.geniet van de reis terug.
    Groetjes emmy hier is het weer niet veel soeps ,met mijn verjaardag heb ik veel massel gehad DDOOEEGG

• 28 Juni 2008 - 14:38

Fam Willemsen:

Als jullie dit lezen zitten jullie vast alweer in Beijerland.
    Hopelijk hebben jullie een goede terugreis(gehad)
    Ik denk dat de kids best weer blij zijn als jullie weer thuis zijn .., enne....wij natuurlijk ook!!!!
    Tot gauw,
    Arjan, Dia, Wim, Djo en Maries.