3e dag (2) - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu 3e dag (2) - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu

3e dag (2)

Door: Rinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Petra

04 Juni 2008 | Frankrijk, Cannes

Cannes, 3-6-2008


Vannacht redelijk geslapen, soms droomde ik dat ik in een vliegtuig zat, die net ging stijgen, maar dat was Rinus die zich omdraaide.
We hadden gekeken dat Rinus, of ik apart ging slapen, maar dat is ook zo wat.
Kyra had dat wel leuk gevonden, want dan kon ze naast me slapen, maar dat is ook niks, want zij ligt soms zo te hijgen, en misschien droom ik dan straks dat ik last van turbulentie krijg! (grapje)
Rinus ging Kyra uitlaten, en stokbrood halen en ik dekte de tafel met een lekker gekookt eitje. (zonder 30+kaas) en een espresso.
Jawel, we hebben onze oude espresso apparaat meegenomen héérlijk
Rinus is helemaal in zijn noppies, na onze ontbijt is hij een uurtje wezen internetten, je moet daar ook wel wat voor doen hoor!
Het is ongeveer 10 min lopen, maar wel steil omhoog, niet goed voor je knieën.
Samen gekeken wie er wat geschreven heeft, en op Iris d’r site gekeken, en een berichtje achter gelaten.
Vanmiddag ben ik even naar de supermarche gelopen, nou ja even, ongeveer een half uurtje lopen, om sla te halen.
En ik zag ook bastognekoeken.
Dat zijn nou echte vakantiekoeken, doe me denken aan vroeger aan de camping Bruggehof..
En door dat lopen mag ik er wel een paar nemen,
Ik ben nog naar de receptie gegaan, om te vragen of ze ook fietsen verhuurde, mijn Frans was nog goed, want ze gaf gelijk antwoord, en ze wist waar ik het over had.
In Cannes kan je fietsen huren, ik mis dat zo erg in de vakantie, Rinus vindt dat geen goed idee, want je bent je leven hier niet veilig, ze rijden als gekken.
Het fietspad lig naast de autoweg, dus ze razen met 80km naast je fietsje.
Ik heb hier wel een aantal mensen gesproken, en die vertelde dat het wel te doen is.
Ik moet daar nog even over nadenken.
Vanavond lekker macaroni met merguezworstjes gegeten. Niet met 30+kaas erover, maar met Emmentaler.
Vanavond laat gaan we met Kyra naar het strand, waar weten we nog niet, maar dat zal ze helemaal te gek vinden.
Vrolijkt ze ook een beetje op, want ze ligt de hele dag in de caravan onder het bed .
Best wel zielig, maar ze eet goed.
Dat was het dan maar weer,

Au revoir


  • 04 Juni 2008 - 09:00

    Fam Willemsen:

    Hoi, vakantiegangers

    Zo dat is lekker genieten daar!!!
    Heerlijk een mens zou er zin in krijgen. Maar ja, je heb werk en sierpaarden, hé Rinus??!!
    Enne..Petra,.kijk je wel uit met die fiets, want je bent er zo geweest.
    Misschien dat je toch maar naar je ventje moet luisteren!!
    Nou..Rinus, dat is goed voor jouw conditie, elke keer 10 minuten lopen. Misschien een idee voor thuis?????
    Doei.....
    Dia en d'r mannen.

  • 04 Juni 2008 - 09:00

    Opa:

    Over lopen gesproken
    Als Sonja dit leest,dan zegt ze goed zo mensen

  • 04 Juni 2008 - 11:17

    De Noordijkjes:

    Hallo,

    Behalve het slapen hebben jullie het wel naar je zin. Slapen, ja dat probleem hebben wij ook altijd met vakantie, maar wij hebben in Oostenrijk een waterbed, dus ga je automatisch omhoog, vind ik ook niet zo'n succes hoor.
    Maar Petra je went er wel aan hoor, zeker voor zo'n lange tijd. Ik hoop dat Kyra het wel een beetje naar haar zin ga krijgen, want onder zo'n bed slapen dag en nacht is ook niet leuk.
    Geniet er maar lekker van en een dikke knuffel van ons allemaal.
    Ps. Sonja begroeten jullie thuis maar weer.
    Zal ik anders kaas voor jullie opsturen?
    Kus van ons allemaal

  • 04 Juni 2008 - 12:28

    Egbert:

    Zo te horen gaat et goed daar, alleen wel zielig voor Kyra dat ze heel de dag in de caravan ligt, misschien vind ze het te warm.

  • 04 Juni 2008 - 14:21

    Knaapjes:

    Tja dat fietsen is toch wel gevaarlijk volgens mij. Toch maar niet doen want we willen in 2009 toch nog naar curacao met de zussen ?
    Kyra moet nog een beetje wennen aan het heerlijke Frankrijk. Hier missen jullie niets want de zon heeft zich nog niet laten zien vandaag. Inmiddels zijn wij weer een beetje bij de mensen en staan we niet meer om 3 uur 's nachts voor de koelkast.
    kus van je (schoon)zus

  • 04 Juni 2008 - 16:03

    Fam.M.J.den Boer:

    We wachten in spanning wat de voldende dag gaat brengen

    Je Broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cannes

Cannes 2008

heerlijke vakantie naar de zon, elke dag lekker buiten

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2008

Weer thuis!

28 Juni 2008

laatste dag morgen vroeg vertrekken

27 Juni 2008

dag 27

24 Juni 2008

dag 24

22 Juni 2008

dag 22
Marinus & Petra

houden van Frankrijk, cote azur, altijd lekker weer!

Actief sinds 31 Mei 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 25591

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2018 - 18 Oktober 2018

Dubrovnik

12 Mei 2018 - 25 Juni 2018

Cannes 2018

26 Augustus 2017 - 31 Augustus 2017

Frejus 2017

20 Mei 2017 - 26 Juni 2017

Cannes 2017

08 Oktober 2016 - 12 Oktober 2016

stedentrip Barcelona 2016

19 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Emmen

21 Mei 2016 - 27 Juni 2016

Cannes 2016

01 Juni 2008 - 29 Juni 2008

Cannes 2008

Landen bezocht: