dag 6 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: Rinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Petra

06 Juni 2008 | Frankrijk, Cannes

De 5e dag

Lieve mensen, we hebben heerlijk geslapen!!!!
Het bed is nu wel breder geworden, we moeten via de achterkant in kruipen.
Ja, lieve computervrienden, we houden ‘s avonds ook al gymnastiek
Maarrrrr, nu moeten ik wel oppassen dat ik er niet tussen het bed en de muur valt, want dan kunnen we echt lachen.Dan lig ik echt klem.
Vandaag was het een regenachtige dag, voor sommige mensen was dat hard nodig.
Er waren gisteren mensen verbrand, als je er al naar keek, dan kreeg je tranen in je ogen.
Wat een domme mensen zeg!
Vanochtend is Rinus een gastankje wezen wisselen, en daarna is hij naar boven gegaan(net als bij ons “naar boven”) om ons verhaal met wat foto’s op de site te zetten.
Niemand is online om te chatten. Pa is u computer stuk? Of ligt u nog te slapen?
Sven belde net toen Rinus weg was, leuk om hem weer te horen.
We hadden Iris waar ben jij gelezen, en de mooie foto’s bekeken.
Leuk hoor Iris!

En Fam.Willemsen?? Als jullie zin hebben, we hebben nog een kamer over met een super deluxe matras.!! Ha, ha geen grapje, ik meen het echt.
Dan kan Arjan hier ook eens zien hoe ze rijden, echt niet normaal, en weet je wat het ergste is, Rinus gaat zijn rijstijl gewoon aanpassen.
Richtingaanwijzer aan, en gaan met die banaan.
Soms hou ik mijn adem in, en mijn handen voor mijn ogen.
Het is geen wonder dat hier 70% van de auto’s gedeukt zijn.

We hadden zin om naar Monaco te gaan, maar daar was het te laat voor, dus op naar de winkels, lekker shoppen.
Gelukkig vindt Rinus dat ook leuk, en wat we gekocht hebben, dat ik vertel ik niet.
Om een uur of 4 waren we weer bij de caravan, er kwam nog een Engelsman naar ons toe om een praatje te maken. Een vriendelijke man, soms beter dan de Nederlanders, die zeggen soms geen gedag!
We zitten precies tegenover een laantje met sleurhutten en campers. Er zit een kloof tussen mensen met eigen middelen, of mensen die iets gehuurd hebben.
Voor ons maakt dat geen verschil, maar misschien voor die mensen wel.
Het was vorig jaar precies het zelfde. Alleen waren daar nog flessen azijn bij.
We hebben het prima naar ons zin, we missen alleen de kinderen.
Vanavond hebben we het ons makkelijk gemaakt, en hebben eten gehaald, was ook lekker, maar ik wok toch liever. Het is zo knus om samen te koken.
Nog even een paar potjes yatzee gedaan, en daarna naar bed.
Oh ja, groot nieuws, nog nooit gebeurt!!!!
Rinus staat voor met yatzeeën. Hij is zo trots, maar ik kom terug!!!

Bonne nuit




  • 06 Juni 2008 - 07:42

    Egbert:

    Ha ik ben de eerste:P
    maareuh dat jullie regen hebben gehad:O hopelijk blijft et bij dit buitje
    maar dat zal waarschijnlijk wel, et is geen nederland
    groetjes
    p.s. zet em op met yatzeeën rinus;)

  • 06 Juni 2008 - 08:03

    Knaapjes:

    Leuke foto petra. Jij achter de laptop. Een paar maanden geleden wilde je niet eens e-mail ontvangen hahahaha.
    Volgens mij ben je al een beetje bruin geworden. Dit weekend moet de zon hier ook gaan schijnen. Het moet ook wel want mijn kleurtje begint aardig te vervagen. John is inmiddels ook weer aan het werk dus wij zitten weer gewoon in de sleur van het dagelijkse leven. Kortom geniet nog lekker van de vrijheid.........
    kus van je (schoon)zus

  • 06 Juni 2008 - 08:58

    Fam Willemsen:

    Hoi....

    Nou Petra, je staat er prachtig op achter de laptop (nou dat rijmt , toch???)
    Enne...Rien...wauw,dat zo'n stoel zo heerlijk kan zitten!!!
    Als Arjan bij een baas zou werken (???) dan tufte we naar jullie toe hoor, we willen wel eens zien als er één klem kom te zitten tussen het bed en de muur!!
    Héé, jullie missen de anderen toch ook wel een beetjie???
    Fijn weekend!!!!!!!!
    Djo is zo blij met z'n broeken.....!!!

  • 06 Juni 2008 - 09:00

    Emmy Groeneved:

    goede morgen rinus en petra,fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en dat het mooi weer is,heb ook al een reactie gegeven maar zie heb niet terug in de mail, ik hoop dat deze aan kom,geniet elke dag van jullie verhalen.ik zie jullie verhaal te gemoet over monaco,eet ze lekker ,wokse leuke foto's
    groetjes emmy en pootje van mijn meiden,doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cannes

Cannes 2008

heerlijke vakantie naar de zon, elke dag lekker buiten

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2008

Weer thuis!

28 Juni 2008

laatste dag morgen vroeg vertrekken

27 Juni 2008

dag 27

24 Juni 2008

dag 24

22 Juni 2008

dag 22
Marinus & Petra

houden van Frankrijk, cote azur, altijd lekker weer!

Actief sinds 31 Mei 2008
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 25608

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2018 - 18 Oktober 2018

Dubrovnik

12 Mei 2018 - 25 Juni 2018

Cannes 2018

26 Augustus 2017 - 31 Augustus 2017

Frejus 2017

20 Mei 2017 - 26 Juni 2017

Cannes 2017

08 Oktober 2016 - 12 Oktober 2016

stedentrip Barcelona 2016

19 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Emmen

21 Mei 2016 - 27 Juni 2016

Cannes 2016

01 Juni 2008 - 29 Juni 2008

Cannes 2008

Landen bezocht: