dag 7 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marinus & Petra Bakker - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: Rinus

Blijf op de hoogte en volg Marinus & Petra

07 Juni 2008 | Frankrijk, Cannes

Bonsoir,

Bedankt allemaal voor het plaatsen van jullie reactie, leuk hoor!
Alleen hebben we straks niets meer te vertellen als we naar huis komen.
Opa, U ziet het, we maken dankbaar gebruik van uw laptop.
Op de foto hadden jullie het al gezien, we liggen soms in een deuk!
Vanochtend is Rinus 2 keer naar boven gelopen om ons verhaal op de site te zetten, het begon weer te regenen, en aangezien het niet overdekt is, wordt alles nat.
De temperatuur is goed hier, ongeveer 21 a 22 graden, maar als de zon gaat schijnen, wordt het hier 26 a 28 graden.
Vandaag had ik een beetje last van de reuma, waarschijnlijk door het vochtige weer, en omdat het toch regende zijn we niet weg gegaan. Beetje voorzichtig zijn maar.
Vanmiddag ging de zon schijnen, eerst vest uit, na een kwartier broek uit, en ongeveer een half uurtje mijn zwempak aangetrokken. Heerlijk, ik heb mijn boek genomen, en je wilt het niet geloven, ik heb het bijna uit, nog 3 hoofdstukken van de 50.
Gelukkig heb ik nog 3 boeken bij me.
Vanmiddag ging Rinus weer naar boven, om wat op Iris haar site te zetten, want als hij dat morgenochtend gaat versturen is ze alweer thuis.
Sven haalt Iris op uit Eindhoven ( ik hoop dat hij het niet vergeten is)
Vanmiddag was hier in de buurt brand, niet op de camping hoor!
Rinus bleef heel kalm, en mijn hart bonsde helemaal.
We hoorden allemaal sirenes, maar ze hadden gelukkig alles snel onder controle.
We hebben heerlijk geyatzeet, en weer lekker gegeten.
Het is nu 21.00, en we zitten nog steeds buiten. Ik schat zo’n 18 graden.

Wij luisteren elke morgen naar de Wereldomroep.
Daar hebben ze het over dat in Nederland 22 a 24 graden wordt, af en toe een regenbui, en als wij jullie berichten lezen is het herfst, en Joop en Jettie willen zelfs de kachel aansteken!
Wij zullen wat opsturen naar jullie!

Voor Donna beterschap, met haar pootje.
Gerda, fijn dat het goed met je gaat!
Egbert, sterkte met Iris, ze zal wel moe zijn.
Melloney, het gaat al opschieten!

Salut

  • 07 Juni 2008 - 08:03

    Melloney:

    Zo zo, jullie zijn er vroeg bij! Zo te horen is het daar heerlijk! Geniet er nog van!

  • 07 Juni 2008 - 10:59

    Egbert:

    Sven (en ik) zijn Iris gelukkig niet vergeten(zou wat zijn zeg) en ik ben blij dat ze weer thuis is, kben ook blij te horen dat alles daar goed gaat en dat et lekker weer is(daarvoor is het zuid frankrijk denk ik dan maar)
    groetjes

  • 07 Juni 2008 - 13:41

    Jettie:

    Ha Petra, Rinus en Kyra, dit is toch wel even iets anders dan een smsje. Je kan nu zo lekker kletsen he? Jullie hebben het helemaal heerlijk begrijp ik. En heb je nu al een fietsje gehuurd? Nee toch hoop ik, als het zo gevaarlijk is. Vandaag is het tenminste droog en morgen (zondag) schijnt het een heerlijke dag te worden, nou ja, eerst zien, dan geloven. Gisteravond heeft Joop inderdaad even de kachel aangezet, hij kon het niet laten.. Met Donna's pootje gaat het al iets beter, maar ze houdt zich rustig, Joop gaat 's middags even rond de vijver en Toy en ik naar de dijk. Het is rustig, kom weinig bekenden tegen. 't Lijkt wel of ze allemaal met vakantie zijn en aan de overkant is het ook zo stilletjes, bah. Petra bedankt voor de kaart, dat was leuk, had ik niet verwacht. Au revoir!

  • 08 Juni 2008 - 15:02

    De Noordijkjes,:

    Lieve Petra en Rinus,

    Wij hebben ons weer aangemeld, misschien was Guus zijn vinger te dik en heeft afgemeld voor de nieuwsbrief.
    Maar goed weer lekker alles bijgelezen.
    Vanmorgen weer bij Opa geweest, ook Iris en Egbert waren daar, gezellig hoor. Ja jullie zijn er alleen niet dus blijf er koffie over.
    Het weer is vandaag goed en lekker warm, dat is ook heerlijk.Van ons mag het nu eindelijk zomer worden zodat wij ons eigen zwembad op kunnen zetten.
    Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben en ik hoop dat Kyra het ook leuk ga vinden.
    Allebei een dikke kus en tot emails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cannes

Cannes 2008

heerlijke vakantie naar de zon, elke dag lekker buiten

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2008

Weer thuis!

28 Juni 2008

laatste dag morgen vroeg vertrekken

27 Juni 2008

dag 27

24 Juni 2008

dag 24

22 Juni 2008

dag 22
Marinus & Petra

houden van Frankrijk, cote azur, altijd lekker weer!

Actief sinds 31 Mei 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 25582

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2018 - 18 Oktober 2018

Dubrovnik

12 Mei 2018 - 25 Juni 2018

Cannes 2018

26 Augustus 2017 - 31 Augustus 2017

Frejus 2017

20 Mei 2017 - 26 Juni 2017

Cannes 2017

08 Oktober 2016 - 12 Oktober 2016

stedentrip Barcelona 2016

19 Augustus 2016 - 20 Augustus 2016

Emmen

21 Mei 2016 - 27 Juni 2016

Cannes 2016

01 Juni 2008 - 29 Juni 2008

Cannes 2008

Landen bezocht: